that smoky liner

Hej alla glada :)
Gissa vad jag har gjort? Jag har nämligen köpt en ny dator! Jag älskar den. Tog en sån himla tid att hitta en bra dator som passar just mig. Finns så mycket att välja mellan och tycker det är så svårt att veta vilken som är bra för just mig men efter en låååååång tid så hittade jag äntligen en! Och jag bara love it !<3<3<3 hahaha kommer ni ihåg "<3" gud vad längesen man skrev såna hjärtan. Nu är det emojis man använder!
Men sitter framför min nya dator nu och tänkte jaaa jag ska prova blogga från datan! För har bara bloggat från mobilen. Helt okej med mobilen enkelt o snabbt.Men kan göra så mycket mer här :D
 
Okej nu sa jag sluta babbla. Tycker bara det är så kul att knappa på tangentbordet hahaha oh well.
Vad tycker ni om looken? Har börjat smoke out liners nu förtiden tycker det är smidigt och snabbt när man inte har så mycket tid. Och så är det fint :)
 
Produktlistan kommer här!
Ögon:
Swiss chocolate eyeshadow
Espresso eyeshadow
Carbon eyeshadow
Feline eye kohl pencil
Lashes nr 4
Extended play lash mascara
 
Kinder:
Studio fix powder "Nw45"
Extra dimension skinfinish "Superb"
 
Läppar:
Stripdown lipliner
Viva glam 2 lipstick
 
Allt är från MAC!
Ha det gött
 
 




Postat av: Emelie

Men gud vad snygg sminkning!!

Svar: Tack så mycket! :)
Elina Kabir

2015-09-21 @ 20:33:13
URL: http://nannashem.blogg.se/
Postat av: Fridas Skönhetsblogg

Så snyggt! :D

Svar: Tack tack :D
Elina Kabir

2015-09-21 @ 20:37:59
URL: http://frida.blogg.se/
Postat av: SWEDISH MELANIN

Skit snygg sminkning! :) x

Svar: Tack så mycket! :)
Elina Kabir

2015-09-21 @ 20:59:41
URL: http://swedishmelanin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0