Soft inner crease action


Hallåå :) 
Idag var en lååång men effektiv dag.
Hur har ni haft det? Jag har jobbat sen tolv idag och slutade 10 vart så himla hungrig när jag kom hem ville äta upp hela köket. Det blev en snabb dusch också. Jag älskar att duscha innan jag ska lägga mig känns så himla skönt. At man typ wash all the stress away från dagen haha. 

Den här looken älskar jag att bära. Älskar grönt och guld så den här färgen är typ to die för eftersom den är lite MIT emellan dom två färgerna.

Jag har använt:
Sumptous olive 
Espresso 
Concrete
Alla skuggor är från MAC of course :) 

På läpparna har jag liplinern Stripdown med ett grå matt läppstift som var limiterad fast kommer inte ihåg namnet. Men går ändå inte at köpa längre.

Nu har jag babblat för mycket. Dags att sova och ladda upp inför ännu en jobbdag imorgon! 
Godnatt! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0