This highlighter tho



Hej på er! 
Nån vecka sen fick jag veta att estee Lauder heat wave (den jag har sprungit efter som alltid är slut och dessutom limiterad produkt) fanns kvar! Jag sprang till butiken och haffade mig den.
Lycklig_tjej! Älskar den så himla mycket ska använda den så måttligt som det går för att den är limiterad!! Vill aldrig ha slut på den haha :p

Ögon:
Bronze
Estee Lauder Heat Wave
Blacktrack fluidline 
Extended play Lash mascara
Espresso

Kinder:
MSF dark 
Estee Lauder heat wave

Läppar:
Lipliner Lasting Sensation 
Viva glam 2 lipstick 

Allt är från mac förutom heat wave :) 
Puss!




Postat av: Natta

hej.

Hur mkt kostar den? och vart kan man hitta den?
/Tacksam för svar :)

Svar: Hej. Det är en limiterad produkt finns i estee Lauder butik. Vet ej om de finns kvar. Kommer ej ihåg hur mycket den gick på runt 400 kr
Elina Kabir

2014-05-27 @ 10:12:03
Postat av: Natta

Svara på frågan, tack :k)

2014-05-27 @ 21:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0