Bittersweet




Oh my god. Pollen DÖDAR mig! Varför kommer den så tidigt i år för jag blir så himla arg. Okej jätte nice att vårsolen är här dont get me wrong jag älskar solen MEN nackdelen med vår/sommar är pollen för oss som är allergiska. Sjukt irriterande att va snuvig hela tiden, nysa tills man är hängig och det kliar i ögonen HELA tiden. 
Verkligen en bittersweet moment för mig  för jag ääälskar våren och sommaren :) men inte pollen.. Jag måste ju va allergisk it is just my luck inget jag kan göra åt saken haha.
Idag valde jag att använda nya skuggan jag köpte nån vecka sen som heter Contrast från mac. Så fin är den :) 

Ögon:
Swiss chocolate
Contrast
Pigment Naked 
Blacktrack fluid line
Naked liner (egentligen en lipliner men kan användas som ögonpenna bara man rengör den emellan!) 
Lancome doll eyes mascara

Kinder:
MSF Natural Give me sun
MSF soft and Gentle 

Läppar: 
Riri Hearts mac Bad Gal Riri 

All mac products om jag inte nämnde annat :)
 
Nu ska jag käka o sen decka tidigt. Godnatt!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0