Just a nice day


Hej guys!
Efter workshopen kom jag hem och vilade åt lunch och bara CHILLA. Sen runt 4 drog jag in till stan igen för stt träffa fulingen (gamze). Vi gick till McDonalds och där träffa vi på randomly en gammal skolkamrat som joinade oss! Senare va gamze jättesugen på att gå till Sephora.. I did not mind! Kom hem några minuter sen och har massor att göra. Känner mig stressad!
Ha de bra!




Postat av: annah

jobbar du bara på
mac i åhlens lr jobbar du på andra makeupstores också? för jag undrar om man kan få råd från dig hur man sminkar olika looks:) e det där yrket du vill arbeta med föralltid lr har du planer att plugga vidare sen?:)

Svar: Jag jobbar som frilans på MAC. Ja absolut det är bara att komma och fråga :)
Just nu vet jag ej än.
Elina Kabir

2013-09-13 @ 07:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0