Taupe


Perfekt matt och nude färg tycker jag.  Lite mer åt det bruna hållet! Den heter Taupe. 
Godmorgon eller god dag :) har varit vaken ett tag nu. Igår efter jobbet blev det god familjemiddag hos Musse. Jag var så trött när jag kom hem att jag slockna direkt! 
Älskar att solen skiner det är fin höst dag idag :) är det bara jag som längtar till vintern? Kan det snöa nån gång? Hahaha första gången jag längtar bara för jag köpt en ny jacka som jag ska visa snart! :) 
Ha en fin dag pusspuss




Postat av: Anonym

Passar den färgen om man är mörkhyad? Är somalie och har hört positiva saker om det läppstiftet,

Och finns det Mac store i kista?

Svar: Ja!! Den blir inte sådär grå. Den är perfekt tycker jag. Lite varmare i tonen :)
Elina Kabir

2013-10-13 @ 20:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0