Look of today


Ögon:
Mac orange
Mac chrome yellow
Mac lila ögon penna kommer ej ihåg namn
Opulash mac mascara

Kinder:
Mac studio fix puder nw45
Mac MSF soft and Gentle
Mac Mineralize blush från divine night kollektionen Lavish living

Läppar:
Här har jag lagt lite av Diva läppstiftet och tonat ut det. Men under dagen hade jag Ruby woo och Chili läppstiftet.





Postat av: Anonym

hej! hur håller du din hy så perfekt och felfri??? Helt sjukt vad fin hy du har. :)

Svar: Hej! Tack så mycket vad glad jag blir :) jag gör inget speciellt med min hy än bara ta hand om den helt enkelt. Tvättar av mig sminket så fort jag kommer hem och tvättar ansiktet morgon och kväll med ansiktsrengöring. Sen skrubbar jag en gång i veckan med en skrubb som innehåller mikro korn så det inte är för grovt. Och det jag rekommenderar till alla: PRIMER! Skyddar alltid mot sminket och smuts utifrån :)
Elina Kabir

2013-11-15 @ 18:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0