Christmas look






Idag var det juligt i mac Åhlens City! I love it :)

Ögon:
Sumptous olive
Swiss chocolate
Espresso
Bronze 
Blactrack fluidline 
Lashes nr 7

Kinder:
MSF Natural Give me sun
MSF soft and Gentle

Läppar:
Cherry lip liner 
Ruby woo lipstick
Viva glam 2 lipstick





Postat av: Maria

Skulle du kunna göra ett lite längre inlägg om din utbildning? :) Typ hos vem gick du utbildningen för att bli makeup artist? kosta det? Vare svårt att lära sig? Va du duktig på att sminka dig innan du blev makeup artist? Va det svårt att få jobb efteråt? Är sååå sugen på att utbilda mig till det men vet inte om jag har råd om det är för dyrt :/

Svar: Ja absolut ska försöka skriva ett inlägg om det :)
Elina Kabir

2013-12-05 @ 16:07:36
Postat av: gamze

DU ÄR SÅ JÄVLA VACKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Tack gamze du äär <3
Elina Kabir

2013-12-05 @ 22:50:42
Postat av: farzana

hej! älskar din blogg! och du är så himla duktig på sminkning!
skulle du inte kunna visa hur du lägger din bas och vad du använder för produkter (ex; foundation,concealor osv) tycker nämligen att din bas är rikitgt fin!

ps du är verkligen jättefin oavsett med eller utan smink!

Svar: Hej farzana! Du är så snäll tack så mycket det värmer verkligen! :)
Ja så fort jag får tid ska jag berätta hur jag gör min bas detaljerat! :)
Kram
Elina Kabir

2013-12-06 @ 23:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0