Light smoke

Ikväll var jag och min syster och åt middag på Oyster Bar. Gott? Kanske hummer soppan inte är deras specialitet :/
Iallafall, såhär såg sminket ut.

Ögon:
MAC Swiss Chocolate
MAC Espresso
MAC Honey lust
MAC All that glitters (favorit!)
MAC Eyepencil Smolder
MAC Carbon

Läppar:
MAC Läppenna Subculture
MAC Läppatift Viva Glam ||





Postat av: Anonym

Hej vad använde du för foundation, concealer och highlighter?

2013-08-28 @ 12:08:01
Postat av: Dana

Svara på din mejl tack

2013-08-28 @ 14:41:21
Postat av: N

Så himla vacker du är alltså seriöst det borde vara olagligt att vara så snygg :)

2013-08-29 @ 21:54:34
Postat av: Elina

Sv till anonym: hej! Det kommer ett inlägg om min bas snart.
Sv till dana: hej. Jag har
Sv till N: tack så mycket! Vad glad jag blir :)

2013-09-01 @ 21:00:44
URL: http://elinakabir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0