GLOSSYBOX "BEAUTY IS GOLDEN"

Fick hem månadens Glossybox någon dag sen och wow så fina saker! :) Eyelinern är min favorit(såklart!)
 
1. Neccin, nr 1 Dandruff Treatment. 165kt/250ml
- Ett schampoo som innehåller antioxidanter och ger ett friskt och glansigt resultat! Sägs att lugna hårbotten, förebygga mjäll och återfukta. :)
 
2 och 4. Mexx, Energizing Woman Showergel+Edt(nylansering). Edt: 295kr/30ml
- Den sägs ge en frisk doft som fångar känslan av frihet och vitalitet. Och är full av positiv energi. Okej... säger inget om doften. Men den doftar typ.... Hmm... En blanding av frisk showergel+killparfym haha.
 
3. The Body Shop, Honeymania Body Butter(nylansering). 185kr/200ml
- Innehåller ingredienser som kakaosmör, sheasmör, sesamolja och bivax. En Community Fair Trade-producerad vildhonung av nektar från tusentals blommor. :) Okej. Hmm.. den luktar blommor sådär riktigt blommigt. Och lite mango påminner den om också.
 
5. Be A Bombshell, Onyx Black Eyeliner. 120kr/st
- Första gången jag provade den här blev jag lite chockad för den ser ut som en whiteboard penna. Jag lovar. Jag ba: okej hur ska det här gå med världens tjockaste tipp? Men det gick! Och det var jättekul att applicera eyelinern haha! Kan visa en bättre bild på den. Sägs att vara vattenfast också :)
 
6. Claudia, Nailpolish. 45kr/11ml
- Ett snabbtorkande nagellack och täcker bra. Lång hållbarhet och borsten är en wide brush och platt. Gillar färgen mucho!
 
Det var det! Tycker ni jag ska fortsätta skriva dom här Glossybox inläggen? Kommentera gärna!♥




Postat av: Anonym

ja!!

2013-08-31 @ 15:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0