Basic training last look


Sista dagen av basic traininh var så himla bittersweet. Det var så kul och lärorikt och älskar alla mac girls! Så himla söta och sköna allihopa massa tårar kom det i slutet av dagen :') 
Men jag var så himla taggad på att komma hem till Stockholm till mina nära och kära och absolut sååå taggad på att börja jobba på riktigt nu och verkligen prova på allt jag har lärt mig under den veckan! 
Sista dagen satsade jag på en look som fokuserade på skin alltså healthy glowy skin med lite mer edge på brynen och klarorangea läppar :) 

Ögon:
Extended play Lash mascara 

Skin:
Mineralize moisture foundation
MSF perfekt topping över hela ansiktet 
MSF dark 
Estee Lauder heat wave for that glow! 

Läppar:
Lasting sensation lipliner 

Godnatt <3




Postat av: Anonym

Skulle du kunna göra bild-tutorials på sminkningar du gör? Skulle uppskattas enormt! Det är altid så himla snyggt!

Svar: Jaa det skulle jag kunna göra! Tack så mycket !!
Elina Kabir

2014-06-13 @ 10:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0