Liten sneak peek







Postat av: sheri

Hej
Kan du inte skriva hur man gör för att dölja mörka ringar under ögonen på bästa sätt, tips??

kram

Svar: Ja jag kan skriva ett inlägg om det! :)
Elina Kabir

2014-01-17 @ 21:57:48
Postat av: Sabbe

Heej! Jag är en tjej som ska på bal i juni och jag undrar om du gör balsminkningar? Hur man bokar? Och hur mycket det kostar?
Jätte tacksam för svar. Grym blogg!!:)

Svar: Hej!
Gud vad roligt! :) tyvärr sminkar jag inte provat längre på grund av andra jobb tyvärr :(
Tack så mycket! Hoppas du får en fin bal upplevelse :)
Elina Kabir

2014-01-18 @ 01:32:10
Postat av: Warda

Åh så fint! Älskar hur du fixar ögonbrynen, tar det lång tid? :)

Svar: Tack! Det tar typ fem minuter när jag är noga med dem :)
Elina Kabir

2014-01-18 @ 12:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0