mac 15 palett

Håller på att fylla en sån här palett med 15 ögonskuggor. So far so good. Den fyller jag enbart med skuggor som faller mig i smaken och som jag tycker om för det är mest till mig och inte till mina kunder som man mest tänker när man ut och handlar smink. För en gångs skull tänker jag på vad jag kan ha också MEN såklart kommer jag använda dom här mina kunder också för dom är så fiiiina :)
Kan skriva vad dom heter från vänster första raden:
Carbon, Espresso, Swiss Chocolate, Bronze, All that glitters.
Andra raden:
Honey Lust, Expensive Pink, Ricepaper.
Sista raden:
Cranbery.
 




Postat av: Anonym

Where can I buy the Mac 15 pallet?

2013-09-07 @ 18:09:31
Postat av: Elina

Ans to anonym: i think you can buy it in åhlens and nk :)

2013-09-08 @ 08:33:38
URL: http://elinakabir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0