NYX


Hej på er!
Hoppas ni hade en bra dag. Jag hade en toppen dag med min kära vän gämz. Vi åkte in till stan för att käka men jag var bara tvungen att gå förbi NYX och slutade med att jag köpte det här! 
Jag älskar att testa nya produkter och jag har hört så bra om det här märket. Kommer ihåg att NYX var en av dem första märken jag köpte online många år sen. Har fortfarande kvar det jag köpte då haha. 
I alla fall, detta fick det bli till slut. Jag längtar tills jag kan prova dom! Vill ni ha nån review? Om inte too bad för jag ska göra det ändå haha i alla fall på highlightern för den är TO DIE FOR. Vill typ ha den i hela ansiktet. Nej skojar. Kanske inte men åh är en sucker för highlighters har typ hundra stycken men kan inte få nog! 
Oh well har babblat på för mycket nu känner jag. 
Godnatt ! <3




Postat av: Anonym

Vart finns affären ;)

Svar: i gallrien :)
Elina Kabir

2015-09-05 @ 21:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0