The power of makeup




Ibland kan smink verkligen göra en skillnad typ som idag, bilderna är tagna i dagsljus utan filter och med iphone 5s front kamera. Alltså det betyder verkligen mycket vart och hur man lägger sminket för bästa resultat. Jag har testat mig fram och hittat just det sminket som passar mig bäst och rekommenderar alla att testa på tills man hittar något som känns rätt för en! 
Idag hade jag min everyday look :)

Ögon:
Swiss chocolate
Honey lust
Ricepaper 
Blacktrack eyeliner 
Extended play Lash mascara

Kinder:
MSF dark 
Extra dimension Skinfinish Superb 
Ambering rose blush

Läppar:
Lipliner cork
Viva glam 2 lipstick 

Hoppas ni hade en bra dag! <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0