Extra dimension skinfinish "superb"




Så fort jag såg den här blev jag helt kär. Jag tänkte: jag måste ha den! Och sen drömde jag om den så nästa dag åkte jag tidigare till jobbet och köpte denna! Wohooo.
Har på mig den som en highlight på bilden. Den är så himla gorgeous, lite som soft and Gentle men lite mer metallic ni vet de där lilla extra.
Helt fantastisk är den för highlight and shimmer lovers som jag är! 
Från MACs nya kollektion Magnetic Nude




Postat av: Mia

Kan du göra ett inlägg var du lagt highlightern å hur mkt osv:) kan inget om smink:(

Svar: Ja absolut! :)
Elina Kabir

2014-01-18 @ 18:28:32
Postat av: Anonym

Vad kostar den :) har du lagt den under ögonbrynet ? Passar den alla hudfärger? :)

Svar: 305, finns inte att få tag på längre det var en limiterad produkt. Nej jag har inte lagt den under ögonbrynen. Hmm den passar nog alla den är guldig på
Elina Kabir

2014-05-06 @ 12:50:58
Postat av: Anonym

Kommer den inte in igen alls?

Svar: Vet ej dom brukar komma tillbaka i andra kollektioner :)
Elina Kabir

2014-05-08 @ 19:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0