Blue sparkle





Hej på er! 
Äntligen en dagens här i bloggen. Kände för lite blått idag.
Använde en ny skugga från Rihannas senaste holiday kollektion från MAC. En Veluxe pearl fusion shadow, den blåa skuggan :) 
Älskar hur glittrigt det blev vilket det inte alls syns på bilderna -.-
Oh well, blev mycket glow och highlight också vilket jag bara älskar! 

Ögon:
Veluxe pearlfusion shadow Riri Hearts Mac holiday collection
Smolder eyepencil
Mascara

Kinder:
Blush "Royal Sunset"
MSF soft and Gentle
MSF Natural Give me sun

Läppar:
Riri Hearts mac holiday lipstick "Bad Girl Riri"

Nu ska jag vila framför tvn sen sova! Godnatt :)




Postat av: gamze

JAG HAR VÄRLDENS FINASTE VÄN!!

Svar: Du är fiiin gamze <3
Elina Kabir

2014-01-08 @ 22:42:36
Postat av: Anonym

Svara gärna på frågor :))

Svar: Jag gör det. :)
Elina Kabir

2014-01-09 @ 21:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0