Another one





Här är en till sminkning jag gjorde med nya älskade Hautecore svarta läppstiftet från MAC. Jag bara älskar den! Skiter i om det är ovanligt med svarta läppar i like it and im gonna wear it :) 
Har jobbat varenda dag så har inte kunnat blogga så mycket. Och är så dålig på att ta bild på sminket varje dag kommer hem typ helt slut o tvättar av mig sminket på en gång sen tänker man oj juste.. Meh. 
Men imorgon ska jag se till att göra det! 
Hoppas ni har haft en fin vecka!
Godnatt <3

Ögon:
Swiss chocolate
Espresso
Riri Hearts mac Veluxe pearl fusion 
Blacktrack fluidline
Lashes nr35

Läppar:
Smolder
Hautecore

Kinder:
Extra dimension skinfinish Superb
MSF Natural Give me sun

Allt från mac





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0