Lista

En lista e alltid kul! Hittade den här inne hos syrrans blogg!
Senaste
Låt du hörde: Beyonce- flawless
Film du såg: Step up 3D 
Mat du åt: kvällsmacka
Kram: mamma <3
Puss: mamma igen
Känslan: Trött
Resa: Barcelona
Glädje: att jag klara av mitt rekord på flappy bird. Mitt rekord var 8... Jag klara tills 20!!
Hahahaha
Dröm: Oj.. Kommer aldrig ihåg
Person du träffade: Syrran
Personen du pratade i telefon med: Tror syrran? 
Personen du fick sms av: Linda 
Gången du åt 7-eleven korv: never done that
Gången du var utomhus: idag! 
Gången hela din familj åt middag tillsammans: oj de va ju ett tag sen men typ på min födelsedag tror jag va senast
Saken du köpte: depend nagellack

Allmänt
Ska bli skoj: emm... Att äta frukost imorn
Ska inte bli skoj att: vet faktist inte..
Sparar till: en dator
Pålägg som gäller: ost all day errdayyyy
Önskar att jag var bättre på: spelet flappy bird
Dagens dryck: VATTEN ÄR BÄST
Vad saknar du: Inget just nu 
Tre band/artister: Beyonce, rihanna, the weeknd
Vad har du gjort idag: vaknat, åkt hem, sovit, ätit, tittat på tv, sovit
Brukar du svära mycket: haha när jag blir arg faktist
Hur tidigt stiger du upp: av mig själv tidigast har nog vart 9. Annars så beror det på när man börjar
Vad ska du göra ikväll: Jaa jag tror ikväll redan har varit då det snart är morgon :p
Hur många timmar sover du per natt: 6-7 timmar
Vem är snyggast i världen: Beyonce. 
Vad är det för veckodag: Lördag but soon söndag 
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Studenten daah :)
Favoritplagg i garderoben just nu: leggings
Längd: 1,64
Vikt: jag vet inte faktist skitlänge sen man kollade det 
Byter gärna garderob med: rihanna blandat med Beyonce och kourtney kardashian blandat med Angelica blick 
Byxa eller kjol: Byxa
Senast utlästa bok: Kommer inte ihåg
Mitt rum kan beskrivas som: Litet, vitt, mysigt, ljust
Mig själv med tre ord (just nu): Övertrött, småhungrig, lycklig
Jag tränar: i gym 
Jag ville bli när jag var liten: Tandläkare hahaha vet inte varför

Nu måste jag försöka sova, godnatt ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0