Golden purple sky



Hej fina ni! 
Hoppas dagen har vart bra för er. Den va de för mig o vädret va ju super :) inte som att jag fick njuta av solen då man jobbade hela dagen sen gjorde jag nåt som jag har varit dålig på nu förtiden pga jobb nämligen gymma! Idag tänkte jag äsch och om jag jobbar? Kör bara o vila kan jag göra hemma! Det blev ett kort men effektivt pass med syrran.
Känns så himla skönt! :) nu känns det bättre när jag vet att jag KAN även om jag är dö trött efter jobbet :p måste bara planera min tid bättre.
Aja nog med babblet, här är dagens look! :) 

Ögon:
Swiss chocolate
Sketch (älskar!!!!!!) 
Ambering lights 
Naked pigment 
Naked liner lipliner
Blacktrack fluidline
Extended playlash mascara 

Kinder:
MSF Give me sun
Extra dimension Skinfinish superb 

Läppar:
Lipliner stripdown, cork
Lipstick Viva glam 2 

Puss på er! :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0