Copper sparkle




Tjenaaaa :) 
Här kommer dagens innan jag säger godnatt för idag! 

Ögon:
Swiss chocolate
Espresso 
Pigment Copper Sparkle 
Naked liner lipliner 
Extendes play Lash mascara 
Blacktrack fluid line 

Kinder:
MSF dark 
Extra dimension skinfinish 

Läppar:
Subculture lipliner
Bad gal riri lipstick riri Hearts mac 

Ps. Vad mer kan jag skriva om än dagens smink? Måste variera lite i bloggen men vet inte vad jag ska skriva om... Kanske min hudvårds rutin?? :) 

Godnatt! <3




Postat av: Anonym

Fler make up tutorial videos tack! Din ögon smink speciellt! :)

Svar: Åh jag är så dålig på videos ju :( men ska försöka göra tutorial på ögon med bilder i alla fall ! :)
Elina Kabir

2014-04-14 @ 16:56:16
Postat av: Maria

Gääärna info om din utbildning:) och lite om du tyckte det va svårt, om du va bra på att sminka dig innan du blev make up artist och lite sånt :)

Svar: Absolut ! Tack för tipset! :)
Elina Kabir

2014-04-15 @ 19:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0