Girls

Heej! 
Idag var man ledig och då passa man på att träffa vänner. Johanna ska iväg till Polen för studier och då passa man på att träffas! 
Först åkte jag och linda till kista och träffa upp fahria och safana. Där satt vi och vänta.... När vi egentligen skulle vara i stan -.- hahahah men vi åkte till slut till stan träffa Johanna och rahel och det blev en god lunch/middag i Kungshallen. Min klassiker Kebabtallriken. Äkta kärlek!!!! 
Här kommer några bilder 
När vi var i kista haha kriiigar för att alla ska va med på bild

Detta är real love. Med extra vitlök sås. <3
The girls! <3
Hahaha standard att jag alltid over pose -.- 
Sen hälsa vi på sinead som jobbar i åhlens ni vet den där choklad fabriken precis över Hemköp. Skit goda praliner fick vi smaka på :)



Jag valde vanilj tryffel så goood! 

Så det var min dag det :) nu njuter jag av vanilj munk och Chocolate chip cookies och ett glad mjölk framför Vänner. 
Godnatt <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0