Barcelona the Last Day


Började dagen med frukost! 
Redo för en till dag på stranden! 
Åh kan bo här!

Åt coconut. Fave!<3
Och njöt av en iskall ananas kokos smoothie :)
Njuter i vattnet :) 
Sen gjorde en kvinna braids på mig jag älskar det! :)

Sen blev det dags för lunch!
Förrätt: grilled prawns
Varmrätt: Paella, en med kyckling och en med seafood.
Efterrätt: glass, nån slags av pudding och créme brulee

Sen var det dags för shopping!!



Sephora va huuuuge! 



Dagen innan hette jag Helena. Den här dagen hette jag Elima :):):)
Chai latten va supergod :)
Mango smoothien var också jättegod :)
Sista dagens shopping! :) 
Sen blev det snacks! Så gott!

Så det var typ alla bilder från Barcelona. Såklart tog jag bilder nästa dag då vi skulle åka hem men dom kan komma upp lite randomly.
Det var verkligen jätteskönt att komma bort och bara RELAX. Behövde det verkligen. Jag älskade Barcelona. jag älskar Barcelona! Allt var så bra och allt var så.. Nice! Skulle kunna tänka mig bo där :) och såklart ska vi åka tillbaka snart igen för att utforska staden lite mer då vi bara var där en weekend så vi hann inte med allt. Men det var en relax resa after all och då vill man bara sola och bada vilket vi gjorde :) och shoppa hehe.
Ha de bäst! 







Postat av: emma

vilka fina bilder! aa visst e chailatten i starbucks god provade på new yorks starbucks me ischailatte o den var mkt godare om man jämför
med waynes t.ex!

Svar: Jaa den är så mycket godare! :kr
Elina Kabir

2013-09-24 @ 20:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0