Te tips!


För några år sen kanske typ två eller tre kommer inte ihåg så köpte jag te från bönor och blad. Jag köpte ett grönt och ett svart te. Och det var så himla gott! 
Igår kunde jag inte låta bli att gå till en Bönor och blad butik och be om att få samma smaker. Det gröna teet heter goji&havtorn och det svarta teet som jag köpte förut hette Vinterchai men dom har ändrat namn på den och lagt i lite mer apelsin smak som inte jag tyckte om :( så köpte deras chai te som luktar så gudoooomligt gott! Juste, har jag sagt att jag är beroende av te? Haha jag måste dricka minst en kopp på morgonen annars mår jag inte bra haha. 
Just nu dricker jag det gröna teet det är så gott! Alla måste prova dom här smakerna nån gång tycker jag :) 
Efter frukosten blir det dags för göra sig i ordning för ännu ett pass på bästa MAC åhlens! Taggad!!
Ha det bra :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0