Glitter mania




Hej på er! 
Idag glittrade vi i mac Åhlens! :) man ser inte på bilderna men hade glitter all over my face! 
Glittret och ögonskuggor är från vår Christmas collections divine night och Nocturnals silver/violet set :)
På läpparna har jag läppennan Currant och läppstiftet rebel med glittret på det.
Nu blir det mys med familjen framför matchen.
Ha de bra!




Postat av: Emmy

Jätte fint!!

Skulle du rekommendera produkter från E.L.F? Deras Kajal och eyeliner?

Svar: Tack!
Jag vet inte eftersom jag inte har provat det själv :)
Elina Kabir

2013-11-17 @ 00:49:13
Postat av: Anonym

jag har två olika färger på mina läppar mörk överläpp och rosa underläpp. Har du något tips för mig så att jag kan få samma färg på båda läpparna. :)

Svar: Kanske börja med en Läppenna som en bas och sedan lägga på läppstiftet så blir det samma färg på både under och övre läppen :) hoppas jag förklarade bra nu!
Elina Kabir

2013-11-17 @ 20:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0