My workplace

Blev inte så många inlägg idag jag vet. Så jag tänkte visa nåt random! Nämligen mitt jobb!
Jobbar på modelhouse just nu där jag sminkar kunder och hjälper ibland till med hårstyling. Jag älskar mitt jobb och är så sjukt tacksam och glad över att jag jobbar med nåt jag verkligen älskar att göra. Inte alla som kan säga det! Tack Gud! <3
mitt råd till er är att verkligen go all in om ni ska satsa på er dröm. Att bli makeupartist var min dröm sen längesen och att jag verkligen lyckats med det är helt ofattbart. Jag är så stolt över mig! Nu låter jag jätte sådär eh? Men jag har kämpat. Och efter många praktik dagar där man jobbat utan lön ingenting bara sminka, jag klagar inte jag kan göra om allt igen för jag älskar verkligen det jag gör, så står jag här och jobbar som en professionell makeupartist. :)
Nu är det bara att jobba så mycket det går och bli bättre och bättre. Det finns inget stopp i det här!
Snart berättar jag om mitt andra jobb som var mitt mål inom att jobba som makeupartist :)
Godnatt <3





Postat av: annah

ska du enbart jobba inom makeup eller vill du utbilda dig till något senare i sidan om?:) vilket spännande jobb förresten!!

2013-05-28 @ 17:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0