Eyeliner tutorial

Nu kommer det en eyeliner tutorial!
Som sagt, såhär brukar jag måla min eyeliner. Det finns många sätt att göra det men det här är lättast för mig.
Hoppas det hjälper! ♥
Jag använder den här penseln från Panduro som kostar runt 30 spänn. Bästa eyeliner penseln enligt mig!
Sen målar jag så nära fransraden som möjligt.
Sen drar jag ett streck riktat mot slutet av mitt ögonbryn. 
Och sen drar jag ett streck för att föra samman båda strecken. 
Done and done! Det här är alltså min standard eyeliner. Men ibland ändrar jag lite på den!
 




Postat av: Mimsan

Hej!!!
Har alltid undrat hur du får till en sån fin eyeliner och
den här guiden var superbra. Tack för tipset och en fin blogg.

2013-03-17 @ 19:45:57
Postat av: Elina

Svar: tack så mycket! :)

2013-03-20 @ 12:33:56
URL: http://elinakabir.blogg.se
Postat av: Lena

Hej,
Jag undrar exakt vilken pensel det är du använder från Panduro? Om det är en rundborste och vilket nummer i så fall. Det finns ganska många i den prisklassen hos de och jag skulle gärna vilja köpa den du använder. Du får verkligen till en så sjukt snygg eyeliner.

2013-04-04 @ 15:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0