Sephora

Kommer inte ihåg ifall jag har visat det här eller inte?...
Hur som helst så köpte jag två go-to parfymer och två burkar från sephora ganska längesen.
Alltid bra att ha små parfymer i väskan! Den orangea luktar så gott! Mango :) och den vita är såklart coconut. Två somriga dofter!
Och burkarna är ett måste för alla makeupartister. Man behöver så många! Jag har lagt att möjligt i det. Läppglans, concealer och lashes! Individuella lashes är bra stt spara i burkar :)
Puss!





Postat av: Beautiful Life - allt om skönhet

Älskar de små parfymerna från Sephora. Köpte den med caramel och kan inte få nog av den! Måste ha fler! :)

2013-06-18 @ 18:21:23
URL: http://beeautifullife.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur mycket kostar de där små parfymerna?

2013-06-18 @ 23:36:07
Postat av: Elina

Sv till anonym: jag har för mig att dom kosta 49 kr :)

2013-06-19 @ 01:00:39
URL: http://elinakabir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0