Workoholic

Godmorgon!
Sitter just nu helt klar ska snart iväg till jobbet. Känns som jag bara jobbar nu förtiden. Är ledig på måndag då ska det vilas!
Nu blir det jobb på MAC! Ska kanske köpa nåt efter jag slutar.... Eller ska jag vänta på lönen? Eller? Hmm...
Aja ha en bra dag!





Postat av: Maria

Har bara en fråga! Vilken tycker du är finast, Mac bronzing powder eller Make up store Smog? Såg nämligen att du använt båda. Vill veta vilken du tycker är finast :)

2013-07-12 @ 12:31:28
Postat av: Elina

Sv till Maria: jag tycker mac Bronzing powder är finast på mig då jag tycker om varmare toner. Smog har jag ibland då jag verkligen vill att shadingen ska synas och över det lägger jag lite mac Bronzing powder för att få det lite varmare. :)

2013-07-12 @ 18:29:33
URL: http://elinakabir.blogg.se
Postat av: Maria

Ahaaa okej, tack för svaret.. och tack för en super blogg, älskar den! :)

2013-07-12 @ 19:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0