MAC mineralize charged water

Det här är en mist som man sprayar på ansiktet. Man kan spraya innan sminket för en mer "dewy look". Men jag sprayar efter jag har lagt min bas för att få en lite mer radiant look. Den luktar gudomligt också! Citrus och grön te. Och det finns pure diamond powder i står det! Coolt ju! Och nu på sommaren brukar jag bara ha en puder som foundation och då kanske det händer att man ser så... pudrig ut. Så den här ger en fin finish!
Ansiktet får en fräsch dusch helt enkelt!
 
 




Postat av: Miison

Brukar också köra det efter sminkning för en bättre finish. :) Vet inte om du har provat, men gör den egentligen någon skillnad om man jämför med billigare sprayer som t.ex. eau thermale's spray och liknande? Det är ju en jätteskillnad prismässigt..

2013-07-24 @ 15:46:43
URL: http://miison.se
Postat av: Elina

Sv till miison: jag vet inte faktist jag använder det jag gillar :) och för mig spelar kvalitet mycket roll om man ska lägga det på huden. Jag vet att det bara innehåller bra saker i Charged Water och den kostar runt 200 kr vilket inte är alldeles för dyrt. Och så räcker den länge! Men jag vet faktist inte nåt om den andra produkten du nämner :)

2013-07-28 @ 09:02:21
URL: http://elinakabir.blogg.se
Postat av: Ebban

Hej hur använder man den här är de bara att spruta lite med avstånd och ska man spraya efter mam har sminkat sig klart med allt :)?

Svar: Aa exakt :)
Elina Kabir

2013-11-13 @ 17:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0