MAC lashes nr 34

Imorse hade vi en workshop om vår nya Lash bar i MAC Åhléns city! Gå och titta den är så fin!
Sen testade vi lägga lashes på varandra!
Jag gillar dom här jättemycket. Visst är dom fina? :)
Nu blir det tv!

 




Postat av: Sanna

Hej,
Först måste jag börja med att säga du är så otroligt snygg och duktig!
Älskar din blogg, du inspirerar en.
Sen till min fråga, var gick du på smink utbildning och hur mycket kostar utbildningen? Jag är så intresserad. Specielt att jobba med Mac vore en dröm, snälla hjälp mig.

2013-07-24 @ 12:29:59
Postat av: Elina

Sv till Sanna: hej Sanna! Åh så glad jag blir tack så mycket :)
Jag gick på international makeup center i Stockholm. Googla det och läs deras priser på deras hemsida för jag vet att dom har ändrat på priserna och jag har ingen aning just nu.

2013-07-28 @ 09:04:24
URL: http://elinakabir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0