Give me sun!

Det här MSF köpte jag i veckan efter min kollega på MAC använde den på mig. Jag blev kär. Jag behövde ingen foundation med det här! Bästa produkten nu på sommaren då man inte vill smacka på så mycket smink. 
Minerlize Skinfinish Natural in "Give me sun!" I love yooou :)
Sen köpte jag Charged Water från MAC också som jag sprayar över hela ansiktet för att låsa produkten på plats. Den kan jag visa en annan gång.
Ha en bra dag! <3
 




Postat av: Shanta

Omg du måste ha på dig de. Och visa bild! <3

2013-07-07 @ 17:54:13
Postat av: Anonym

Hur mkt kostade den? Och skulle du kunna tipsa om några bra Mac blushes?:)

2013-07-10 @ 12:39:46
Postat av: Prema

Håller med Shanta! Jag letar som en galning efter något lätt som ändå täcker sådär "enough", verkar kanske som detta kan vara någonting :)

2013-07-10 @ 13:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0