Önskemål?


Eftersom jag ligger hemma sjuk så kommer det inte några dagens sminkningar men jag har så lust att sminka mig men vet inte hur. Inspon ligger bara nere. Har ni kanske några frågor eller nåt ni vill jag ska visa sminkmässigt? 
Får ju massa frågor om hur jag fixar min bas men annat än det?
Jag tänkte typ visa hur jag fixar mina bryn igen för det är helt olikt än förut! 
Help please?




Postat av: Maria

Visa hur du gör din eyeliner:)

Svar: det har jag redan visat och det inlägget hittar man bland kategorin tutorials. Men snart kommer en uppdaterad version på den :)0
Elina Kabir

2013-12-13 @ 08:12:43
Postat av: Anna

Kanske typ contouring? :)

Svar: Ja det ska jag göra!
Elina Kabir

2013-12-13 @ 10:03:26
Postat av: Amanda

whooop whooop , äntligen basen vill jag verkligen se sen hur du typ lägger ögonskugga också . Lääängtar :D

Svar: det är på G! Jag ska prata om allt om hur jag fixar basen i ett inlägg strax :) !
Elina Kabir

2013-12-13 @ 13:00:33
Postat av: Lilian

Rekommenderar att du kollar inspiration på appen Pinterest i kategorin Hair & Beauty :) Finns jättemånga bilder på olika sminkningar. Skulle gärna vilja se en persisk inspirerad sminkning som skulle passa för en nyårsfest

Svar: Tack för tipset! :)
Elina Kabir

2013-12-13 @ 14:06:11
Postat av: Anonym

Vart ska man börja om man vill börja med smink fast utan foundation ?

Svar: Puder kan du börja med om du tycker foundation e för mycket :)
Elina Kabir

2013-12-13 @ 18:22:44
Postat av: Saaara

Det är sick hur fin du är hihi! Tips på läppar, om du har några "för-behandlingar" tex, vaselin innan du sover.. För ditt läppstift blir så perfekt :$

Och gärna tips på primer !

Svar: Tack så mycket!
Jag kan skriva ett inlägg om hur jag tar hand om huden så berättar jag allt där! :)
Elina Kabir

2013-12-16 @ 23:46:16
Postat av: Anonym

Jag vill använda MAC ruby woo som är matt hur ska jag göra så att jag kan undvika att mina läppar känns torra? :)

Svar: Jag använder en lip primer ifrån mac innan jag lägger på läppstiftet då är den fortfarande lika matt men känns inte så torr :)
Elina Kabir

2013-12-17 @ 13:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0