No time for nothing





Men heeeej!
Long time no see. 
Varit en heeeeel full dag alltså. Jobbade först i nk från 11 till 18 sedan därefter fick jag springa till Åhlens och jobba 18 till stängning vilket var 22. Alltså Gud vilken lång dag och Omg vad folk kan shoppa! 
Sista minuten går alla ut och köper julklappar herregud vad mycket det blev! Men bara kul ! :)

Ögon:
Swiss chocolate
Espresso
Satin Taupe
Sketch
Blacktrack fluid line eyeliner
Lashes vet ej vilket nr men från MAC 

Kinder:
MSF soft and Gentle
MSF Natural Give me sun
Blush ambering rose

Läppar:
Läppenna subculture
Läppstift Viva glam 2

Nej men nu ska jag sova. Det behöver jag! Godnatt!




Postat av: Amelie

Vad använder du för foundation och puder? Du får alltid en jämn och fin bas. Eller är det filter på bilden?

Svar: Filter: jag har gjort bilden ljusare så man ser sminket :)
Foundation: Mac face and body
Concealer: mac studio finish concealer
Puder: mac studio fix puder
Elina Kabir

2013-12-25 @ 11:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0