Her cocoa




Fina bronziga toner i "Her Cocoa" paletten från RiRi Hearts Mac kollektionen! 
Jag är sjukt seg på att lägga upp sånt här haha.. Men nu så!
Sitter helt död och nyduschad och tittar på tv. Det har varit en lång dag. Började dagen med tandläkar besök igen, va där igår. Idag fixade dom ett hål.. (Hehe har inte varit hos tandläkaren typ på två-tre år så mycket har hänt :( ) 
Sen så åkte jag till jobbet direkt efter. Lång dag idag och motivationen var ej på. Tålamodet också. 
Imorgon blir det jobb igen fast på Mac dårå och det är så mycket roligare på det jobbet! Längtar. Men börjar dagen med tandläkarbesök igen imorn.. Efter det här ska jag verkligen ta hand om mig själv haha! No more holes dammit
Aja godnatt!! <3




Postat av: Ason

Vad jobbar du med förutom Mac? nyfiken

Svar: Modelhouse :)
Elina Kabir

2013-12-05 @ 23:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0