MAC Prep + prime lip

En läpp primer är alltid bra att ha. Finns inget dåligt med det! Den preppar läpparna innan läppstiftet läggs på och så håller det nästan hela dagen! Hade den här på mig idag och la på mitt Dior läppstift som är ganska krämig och vet ni? Det såg nyapplicerat ut nästan hela dagen, tills jag åt hehe. Men den är jättebra för torra läppar också vilket jag har. Om jag har ett matt läppstift så känns det jätte torrt och med en primer känns det bättre och det blir inte så torrt heller. Och så sitter allt som det ska ganska länge! Gillar den här och kommer nog aldrig släppa taget om den här känner jag.
Vi hörs senare!♥
 




Postat av: R

Va kostar en sån :)

2013-08-01 @ 17:59:50
Postat av: Elina

Svar till r: runt 220 har jag för mig att jag betalade!

2013-08-02 @ 10:52:04
URL: http://elinakabir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0