MAC FLUIDLINE BROW GELCREME

Min nya bebis! Den här passar mig så mycket. Älskar hur fint den framhäver mina ögonbryn och hur clean resultatet blir. Denna kommer jag för alltid att använda vet jag!
Kan visa en bild sen hur den ser ut på :) Min är färgen "Deep Dark Brunette".
Snart blir det wörk at cruise MEN jag vill så vara hemma och njuta av att vara med min familj. Familjen är allt verkligen! But im gonna shop so much (vart kom engelskan ifrån) till mig och min familj. Ska se vad som finns.
Ha det så bra så hörs vi snart igen!♥
 




Postat av: Ebban

Hej jag tänkte fråga vilken pensel du använder den? Och om det är svårt att använda den? För dig är de lätt säkert men för oss andra som inte är lika duktiga som du:)?

Svar: Jag använder en sned skuren borste. Tycker det är enkelt med en sån för brynen!
Elina Kabir

2013-11-13 @ 17:11:29
Postat av: Anonym

Pris :)?

Svar: Runt 200 har jag för mig
Elina Kabir

2014-02-22 @ 11:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0