Sleep is my best friend

Hej!
Bara så ni vet så svarar jag på frågor i samma inlägg som ni har kommenterat. Om jag känner att jag behöver skriva ett inlägg som svar gör jag det som idag då jag skrev om vad för produkter jag använder till min bas :)
Försöker alltid svara på kommentarer!

Det va någon som undra vart jag har köpt min MAC Minerlize Skinfinish Soft and Gentle. Den köpte jag såklart i en MAC cosmetics butik, den som ligger i åhlens city :)

Nu är jag så trött! Ska kolla ett till avsnitt av Happy endings sen blir det godnatt för mig. Godnatt! <3





Postat av: Lana

Skulle du kunna göra tutorials på hur man lägger ögonskugga fint? Med olika färger och hur man kan "blända in" de fint. Du är så duktig! :)

2013-04-12 @ 08:51:29
Postat av: Elina

Sv till Lana: ja absolut ska försöka fixa en sån tutorial snart! Tack så mycket :)

2013-04-12 @ 10:33:51
URL: http://elinakabir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0