Glossy smoky eyes


AAAHHHH jag älskar glossiga ögon bästa som finns. Älskar den looken! Idag va jag så sugen på det så det fick bli lite gloss och slarviga sotiga ögon idag :) 

Använt mig av MAC Graphblack och Smolder ögon pennor o suddat massa o sen glans över o sen mycket mascara! Klart! :) 

Ha de så fint!




Postat av: Lilian

Hej! Var det svårt att få jobb på Mac? Hur gick du tillväga och varför tror du att just du fick jobbet :) bor i Göteborg och ska börja en makeup utbildning, hade varit kul att veta hur man gör för att sen få jobb! Skulle vara roligt med ett sånt inlägg :D Puss! :)

Svar: Hej!
Har alltid älskat mac och jag visste alltid att jag vill jobba där. Så jag sökte helt enkelt och lämnade mitt cv till dom! :)
Ska skriva ett sånt inlägg snart!
Ha det fint!
Elina Kabir

2015-01-29 @ 01:08:29
Postat av: Rayhana

Så snyggt! Måste också testa!!

2015-02-05 @ 18:09:57
URL: http://rayhanas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0