Light fix trend


Idag satsade jag på highlighter som är min faaaave :) 
 
Face:
Strobe cream 
Face and body foundation 
Studio finish concealer 
MSF soft and Gentle
MSF perfect topping 
Extra dimension skinfinish Superb
Lite MSF Give me sun 

Ögon:
Pigment Lily white 
Ricepaper 
Fascinating eye kohl pencil 
Extended play Lash mascara 

Allt från mac. 

Läppar:
Läppsyl :) men hade glans på jobbet

Så! 
Kom hem tog en snabb dusch o nu äter jag framför tvn. Typ det enda vila jag får. Ska sova om typ några minuter så godnatt! 






Postat av: Abi

Vilken snygg look *_*
Jag tänkte fråga dig angående concealer under ögonen..vilken skulle du rekommendera? Jag provade select coverup fast de känns som den lägger sig i veck o så blir det ännu synligare ju.. Hardy nån du kan rekommendera ? Och vad är strobe cream såg att många använder den..

Svar: Det är lite svårt för mig att rekommendera en bra concealer till dig eftersom jag inte har sett dig men gå till nån mac och fråga dom så hjälper dom dig och testa dig fram! Jag gillar mineral concealerna från mac.
Det är en hudkräm med lyster i superfin :)
Elina Kabir

2014-03-12 @ 12:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0