Info om hur jag fixar bilder :)


Fick en kommentar från en random person här på bloggen som skrev: tråkigt att du photoshoppar o gör din hy ljusare på bilder.
HAHA va? Jag vet inte ens hur man gör sånt? Men tack för du verkligen analyserar mina bilder vem du nu är. 

Jag kan skriva i ett inlägg om hur jag fixar mina sminkbilder om ni vill det :) 
Det ända jag faktist gör är att typ höja kontrasten för visa färg på sminket mer och lägga en autocorrect på mina bilder som man gör på iphone :) o ibland är det olika ljus på mina bilder beroende på om jag tar det i dagsljus (då är det självklart ljusare) eller lampan i toan. Så där fick du Lisa (om du nu heter så) veta vad jag gör med bilderna. Nu kan du mind your own business :) 
Gör inget mer för jag vet verkligen inte hur man gör det önskar att jag kunde lära mig mer om hur man fixar o trixar men jag kan inte :/ 
Men puss puss :) 

Ögon:
Cranberry
Smolder
Lashes (vet ej vilka nr) 
Mascara 

Läppar:
Riri woo

Kinder:
MSF soft and Gentle 
MSF Give me sun

Kram på er alla andra sötnosar! <3





Postat av: M

Hej, undrar hur du ljusar upp brynen (vad du använder osv), skitsnyggt ju ;)

Svar: Hej! Jag använder typ ljusare matt ögonskugga o sen borstar jag brynen med nåt ljust typ en ljus bryngel eller ljus concealer :)
Elina Kabir

2014-03-23 @ 13:59:35
Postat av: Dääärja

Wow hur orkar folk? Redan fått din första hater? Hahaha! Puss på dig fina

Svar: Hahaha ja typ! Skit random sådär antar att jag gör det utan nån riktig koll om ljusen på bilderna :p puss söta!
Elina Kabir

2014-03-24 @ 00:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0