Saturdays look



I lördags såg man ut såhär :) 

Ögon: 
Samoa silk
Swiss chocolate 
Amber lights
Blackttack fluidline 
Extended play Lash mascara 

Kinder:
MSF dark
Mineralize blush Talk of the town 

Läppar: 
Lipglass Viva glam nicki2 

Allt från mac




Postat av: Abii

Sååå snygg!! *_*
Du inspirerar verkligen mkt !
Jag har en fråga angående sanitering, om man kallar de så.
När man använder olika läppstift o ögonskuggor mellan olika personer, hur gör man för att desinfektera? Jag vet att man gör det på borstar men själva borsten tillbaka på ögonskugga eller läppstift ger ju tillbaka bakterier? eller ?

Svar: Tack så mycket vad glad jag blir! :)
Vi brukar ha ren alkohol på plats som är bakteriedödande så om någon vill testa läppstift så brukar vi doppa själva läppstiftet i det och torka av det och gör det varje gång innan nån vill testa den och efter när man lägger tillbaka den :)
Ögonskuggor brukar jag skrapa och torka av översta lagret så är den gott som ny och med borstar desinfekterar vi alltid efter varje kund och innan man använder dom!
Det är bra att disinfektera allt innan och efter när man är klar! :)
Elina Kabir

2014-06-20 @ 16:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0