Basic training look 1

Long time no see! 
Har haft det jätte busy men nu är jag tillbaka :) 
Varit en vecka i Köpenhamn med jobbet för basic training det var så himla kul och lärorikt! Är så tacksam för allt just nu<3 
Varje dag hade vi alla olika looker så såklart har jag tagit bild på mina looker och dom kommer fram snart! 
Vi kan börja med en just i det här inlägget 
Har ingen bättre bild på sminkningen än den här, här är jag med min fina Sainabou. Första dagen påväg till basic training och jag hade läppstift på kinden.. Stressig morgon! 
På ögonen använde jag ögonskuggorna Chrome Yellow och Uninterrupted från Mac och pealrglide pennan designer purple och lashes nr 35 :) 
På läpparna hade jag lipliners Cherry och Hip n'happy o glans över de.
Allt är ifrån Mac of course ;) 
Nu är jag helt trött och måste sova godnatt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0