Sketch purple






Hej alla glada! 
Sorry för jag har varit borta från bloggen ett tag, just nu skriver jag mest här när jag har lust och när jag vill. Ibland kan det vara jätte mycket och ibland lite då och då som den här gången. Men jag älskar ju att blogga och det jag bloggar om så jag kommer inte sluta. Bara att ibland blir man väl lite seg på att uppdatera :(
Idag drog jag iväg till gymmet och körde armar. My weak area haha. Men det gick jätte bra faktist är så glad att jag har hittat min väg tillbaka till gymmet. Tränar mest för att känna mig levande och det är så skönt. Man jobbar så mycket att man inte orkar träna men då känner jag mig bara helt nere ibland. Så att känna sig levande och har iallafall rört på sig är världens bästa känsla. Har inga direkta mål eller så kroppvist men hmm man kanske ska ha det för att känna sig mer motiverad? Men jag blir alltid så motiverad ändå när jag tänker på känslan efter ett pass, bästa känslan :) 
Oj de blev tydligen en bok här men äsch.

Ögon:
Sketch
Swiss chocolate
Loose pigment Vanilla
Eyepencil Bountful brown
False lashes mascara
Blacktrack fluidline

Kinder:
MSF Natural Give me sun
Studio fix puder NW45
MSF soft and Gentle

Läppar:
Lip liner Have to have it
Riri Hearts mac lipstick Bad Gal Riri

Allt från mac. 
Nu ska jag sova och imorgon ska det fixas något kul wiho! Godnatt <3




Postat av: F

Hej Elina!

Grym blogg!

Sminkar du för privata tillställningar och gör du brudmake?

Svar: Tack!
Nej jag gör inte det för tillfället.
Elina Kabir

2014-02-04 @ 09:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0