INDULGE


Todays look! Macs nya kollektion INDULGE är ute nu och den här looken är från den. I loooove it. Hello det är eyeliner! Sminket gjorde en kollega på mig så duktigt och snällt av henne då jag var så stressad. Idag var inte min dag.
Jag planerade att komma in till jobbet tidigare idag för att hinna sminka denna look men nej nej självklart ska tågen vara helt efterblivna och göra mig ännu senare än jag skulle va om jag tog ett senare tåg. Sen när jag kommer fram hittar inte jag mitt skåp nyckel. ÅH. Så fick springa ut och köpa nytt sen spraaang jag upp och skulle börja om typ tio min. Men som tur fick jag hjälp! 
Senare under dagen är man så klumpig att jag tappa en studio fic fluid foundation på golvet och det gick sönder -.- Orka va jag. 
Men dagen slutade bra ändå! 
Nu sitter jag och kollar på tv. Är så trött så ska snart gå och sova.
Nu fick nu en godnattsaga här men äsch. Godnatt! <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0