Bronze love


Jag har glömt hur mycket jag älskar bronziga skuggor! 
Såhär såg jag ut i söndags när vi va ute på middag.

Ögon:
Clinique ögonskugga (kommer ej ihåg namnet) Den är i bronze
MAC Honey lust 
MAC Swiss Chocolate
MAC eye kohl Smolder
MAC Carbon
MAC pressed pigment Pink Pepper
Elizabeth arden Mascara

Kinder:
MAC blush Royal Sunset
MAC Bronzing powder Matte Bronze
MAC MSF Soft and Gentle

Läppar:
Viva Glam || lipstick 





Postat av: Viola

Hej!

Jag har en fråga angående lightful kollektionen från MAC. Kan du berätta om den? Passar den torr hy? Vilka av de 4 produkterna skulle du rekommendera? Grym blogg och sjukt snygg brud! ;)

Svar: Hej! Gå in på maccosmetics.se om du vill läsa om produkterna. Har ej testat dom.
Tack! :)
Elina Kabir

2013-09-24 @ 10:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0