Barcelona dag 2 pt 1

Här kommer bilder från andra dagen i Barcelona! Första turist dagen alltså :) 
Morgon view från hotellet! 
Älskar hotell frukost :)





Påväg till stranden! 





Det var så himla fint <3


Sen blev det käk! Jag och syster bjöd på det här. Man ser inte på bilden men faten var skiiiit stor. Och jag åt jätte lite utav den för jag är inte så jätte förtjust i fisk smak och seafood. Men Gud jag har aldrig sett min pappa och min syster njuta så mycket! :)
Sen blev det shopping och gå runt i den fina staden.
Mer bilder från andra dagen kommer upp imorgon för blogg appen låter mig inte lägga upp fler bilder. Typiskt. Men så fort jag vaknar imorgon kommer resten av bilderna från andra dagen upp. <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0