Barcelona 2013


Det var en helt vanlig jobbdag någon månad sen. Fick mail från glossybox.. Okej? Det stod: Hej Elina! Du har vunnit en resa till Barcelona för två!
Åh orkar inte med dessa skräppost..
Men vänta... Jag fortsätter läsa emailet och det ser ju legit ut. Sen kom jag på att jag var ju med och tävla! 
O där kom tjutet. Tjutet av lycka och chock. OMG OMG!!!! 
Min syster skulle fylla år i september. Bästa födelsedags presenten till henne ju! 
Ringer henne: hej gissa vem som ska till Barcelona för en birthday resa? :) 
Min syster: OMG OMG AAAAH 
Ja så glada var vi! 
Är så himla tacksam att jag vann en resa från Glossybox. Tack så mycket! Ni gjorde verkligen min och min systers sommar. 
Är tillbaka i Sverige nu men jag lovar att vi snart ska åka till Barcelona igen.
Bilden här ovan tog jag men det var tusen gånger finare irl!
Snart kommer massa bilder upp :) 
Puss!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0