Scarface



Hiiii! Yayy det är halloween månaden och det betyder bara massa roliga och läskiga sminkningar vilket jag älskar att se. Men jag är så lat när det gäller att göra det haha så det är ett mirakel att jag ens gjorde det nån dag sen! 
Här har vi ett ärr. Vad tycks? Jag tycker det ser verkligt ut och lite läskigt att se sig själv med det om jag ska vara helt ärlig :p
Undrar om jag ska göra en tutorial på det här och lite halloween sminkningar? Hmm..
Oh well, jobbade idag och är helt slut. Degar framför tvn nu. Matchen är på men tittar inte direkt kollar bara upp om det är nåt mål haha.
Aja godnatt! 




Postat av: Anonym

Svara på kommentarer!

Svar: Svarar så snabbt och bra jag kan?
Elina Kabir

2013-10-16 @ 10:50:22
Postat av: Anonym

Kan du göra en tutorial på detta?

Svar: Absolut det ska jag försöka göra!
Elina Kabir

2013-10-16 @ 17:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0