Never too late


Förra veckans look från tisdags.

Ögon:
MAC eyekohl pencil Smolder
MAC Ricepaper

Kinder:
MAC Studio fix puder NW45
MAC MSF Soft and Gentle

Läppar:
MAC Diva med ett läppglans över 




Postat av: Samira

Hej! jag skickade ett fb meddelande angående sminkning fast fick inget svar men du kanske inte har sett det? :)

Svar: Oj då har jag nog missat det förlåt! Skicka igen om du vill :)
Elina Kabir

2013-10-19 @ 22:49:52
Postat av: Sara

hejhej! jag tänkte bara fråga om du skulle kunna berätta om din skin care routine eftersom att du har så fin hy? :)

Svar: Tack för komplimangen! :) ja det ska jag göra inom snar framtid!
Elina Kabir

2013-10-20 @ 16:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0